tirsdag 17. januar 2012

Faste

Etter min litt for store utskeielse i går (kake, sjokolade, karamellvaffel, potetgull og smågodt) fant jeg ut at det beste jeg kunne gjøre for kroppen min i dag var å faste frem til middag, altså til kl.15.

Det har gått helt fint, men folk legger jo som regel merke til om jeg er til måltidene eller ikke. Har allerede fått en kommentar på at jeg droppet frokost og lunsj. Jeg har bare drukket vann og fun-saft og føler meg helt fin, men det skal bli greit med litt mat i kroppen.
Når jeg våkna var jeg så utrolig karbosulten at det ikke skulle vært lov. Hadde nesten mest lyst til å grine. Men det er deilig å vite at jeg kan forskjellen på det å være sulten på karbohydrater og det å være sulten på ordentlig mat.

En gang skal jeg teste hvor lenge jeg kan gå uten å spise noe, bare drikke vann, tror egentlig det er ganske lenge. De gangene jeg har hoppet over måltider eller ikke hørt på kroppen at den har vært litt småsulten, har jeg ikke blitt sulten igjen men bare følt at jeg burde spise noe. Så tror jeg bare må fortsette der en gang. Kanskje når jeg kommer hjem eller noe sånt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar