mandag 28. mars 2011

Jeg har flyttet bloggen

Jeg liker generelt denne blogg-platformen bedre enn blogg.no. På blogg.no kan man ikke se tidligere poster i sin helhet (med bilder osv) men bare overskriften og de første linjene! Dette er ufattelig plagsomt og jeg har derfor funnet ut at for mitt eget beste bytter jeg til blogspot! Dessuten har de bloggene som er her et mye penere design (ikke det at mitt er så pent enda, men det kommer når jeg får tid). Det at jeg først endte opp på blogg.no er at jeg alltid har blogget derifra og syntes det var mest naturlig, jeg er også godt vant med innstillinger osv. Regner med at det kommer fortere når jeg kommer igang her :)
Skal se om jeg får flyttet noen av de gamle postene mine over hit, sånn at jeg slipper å ha dem på forskjellige sider. Hvis ikke, får jeg ta en liten oppsummering her etter hvert! 
Jeg gleder meg til å blogge herfra og håper jeg får bruk for det etter hvert! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar