tirsdag 29. mars 2011

Min dag -1

Dette kommer fra oppfordring fra en lærer som syntes lavkarbo hørtes utrolig spennende ut! Han lurte på hva jeg spiste i løpet av en dag, og det lurer jo jeg litt på også sånn egentlig! så dette blir en "serie" som går over 1 uke hvor jeg skriver hva jeg spiser og drikker, tankene mine om det osv...

Mat:
Frokost: 2 egg, 2 salamiskiver, 2 spekepølseskiver, 1 marsipankule og 1 karamellkonfekt

Lunsj: Droppet jeg egentlig fordi jeg ikke var så sulten, men jeg tok 2 karamellkonftektbiter (fyfy, farlig gode)

Middag: 2 Oopsier med leverposten, smør, gulost, krydderskinke. + 1 karamellkonfekt

Trening:
Jeg gikk til skolen (2km rett ned, ikke så mye å skryte av)
Fikk jo den lille gå/joggeturen også. Den ble ikke megalang den heller, men det funket og jeg ble sliten!

Oppsummering:
Ser at jeg har fått i meg alt for lite mat generelt, burde i hvert fall fått meg ett stort måltid, men jeg har jo proppet meg med karamellkonfekt så kroppen har vel ikke følt for å få mer energi! Det er vel stort sett greit siden jeg ikke har vært den mest aktive i dag. Men kjenner at jeg kunne hatt litt mer energi siden jeg er veldig trøtt akkurat nå kjenner jeg, og klokka er bare 21.32!

Læreren som vil jeg skal skrive ned alt jeg spiser ville også at jeg skulle veie meg hver dag, så jeg veier meg i morgen så får vi se hvordan det går. Hadde en ganske stor utskeielse i går, måtte nemlig spise en bit Oreokake siden ei venninne hadde bursdag og det var det eneste hun ville ha! tipper det syns på vekta i morgen hvis jeg ikke har vært veldig flink! Syns det generelt er morsommere å gå på vekta 1 gang i uka og se store resultater enn å se 300g ene dagen og 600g andre dagen osv..

Regnet bmi'en min og den ligger på 26! burde altså ned til under 25 for å være normalvektig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar