onsdag 30. mars 2011

Min dag -2

Matmessig har dette vært en helt forferdelig dag!
Hadde skidag med klassen og har derfor brukt mye krefter på utrolig bakglatte ski som heller ikke hadde noe gli fremover (som gjorde at jeg til slutt tok av meg skiene og gikk resten av løypa)

Mat:
Frokost: 1 Oopsi med smør, ost og krydderskinke

Lunsj: Var absolutt ikke sulten til lunsj så droppet å spise og drakk ca 2,5dl pepsi max

Middag: 2 Hamburgere uten brød, men salat og bittelitt dressing. 2 strimler krydderbacon.

Trening:
Har som sagt hatt skidag så det ble mye aktivitet fra kl. 09 til 13, bakglatte ski gjorde ikke turen mye bedre... trodde jeg skulle dø i de verste bakkene!

Vet ikke hvorfor jeg ikke var sulten til lunsj, men kan ha noe med at kroppen fikk nok energi fra frokosten eller hadde nok energi å gå på? ikke vet jeg, men jeg skal prøve å eksperimentere litt på det neste uke, se hvordan det går å trene uten å ha spist noe særlig i forveien.

Syns dagen har vært ok, selv om jeg har følt at jeg skal dø flere ganger har jeg overlevd.. forhåpentligvis hjelper dagen litt på vekta også, selv om jeg ikke skal sulte meg gjennom dette! Spiser jo når jeg er sulten.

Veide meg i dag tidlig, men det var ikke noe særlig siden jeg veide meg med klær og siden jeg sikkert har en del mat igjen i kroppen fra tidligere dager, så jeg har ikke fått det ut tipper jeg..  76 sto vekta på i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar