onsdag 21. september 2011

Konkurranse på Lavkarbotips.blogg bloggen

http://lavkarbotips.blogg.no/1315680474_min_frste_konkurranse.html

Denne bloggen har en konkurranse om å vinne flere produkter fra funksjonellmat.

Jeg vil være med og prøve å vinne med denne begrunnelsen på at jeg fortjener det:

Jeg går på folkehøgskole i Finnmark hvor det er dårlig tilrettelagt for en som spiser lavkarbo. Jeg har for det meste levd på smeltet ost og salami til alle brødmåltider. Nå har jeg heldigvis fått dem til å bake brød til meg, men det blir fortsatt lite forandring i påleggsfronten. Sukkerfrie alternativer er også vanskelig å få tak i siden jeg sjelden har tilgang til en butikk som har disse produktene eller være i byen generelt.
Jeg har prøvd noe av pålegget og bare elsker det! Men det er kjedelig å måtte betale i dyre dommer for å få det "samme" påleggsutvalge som de andre elevene har.

Av godteri kan jeg bare sitte å se på at de andre koser seg med sjokolade, potetgull brus og annet godt. Det er ikke det at jeg savner det veldig mye, men det hadde vært fint med et lite utvalg nå og da.

Lavkarbotips er en veldig fin blogg som jeg har lest i noen uker, anbefaler bloggen til de som ikke har lest den enda ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar