søndag 25. september 2011

67,8

Er glad jeg fortsatt går ned i vekt, men føler meg blubbete. Føler at armene mine aldri blir små nok, lårene disser og alt er bare feil. Tror jeg skal starte å måle meg etter høstferien, orker ikke starte med det nå, siden det er så lenge siden jeg har gjort det nå. Og hvis vektnedgangen fortsetter som den gjør nå tror jeg det ikke er noe poeng i å måle seg også. Tenker jeg skal gjøre det når vekta starter å stagnere. hvis vekta fortsetter nedover også, er det faktisk ikke lenge til jeg når mitt endelige mål på 63kg, det er jo faktisk bare 4,8kg igjen, og det er ikke mye!!!

Tenkte faktisk ikke over det før nå, så det var en veldig veldig motivasjonsboost!!
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med treninga, skal prøve å gå gjort litt mageøvelser, men har ikke så lyst på masse muskler i beina og armene, for syns ikke det er så fint når de blir for store, og jeg har ganske breie skuldre fra før av, så jeg er redd for å se veldig maskulin ut.

Jeg har gitt ei på internatet alle de sukkerfrie sjokoladene mine for det ble litt mye til tider, og tror det kommer til å gå ut over vektnedgangen. Så nå er planen å ikke spise noe lavkarbogodt før høstferien, kanskje kake, men har ikke fått rumpa i gir for å få lagd den enda.

Så frem til høstferien: ikke noe godteri (nøtter er greit), kondis og magetrening. Har hatt en strekk i låret så har ikke fått trent noe denne uka :S er ordentlig kjipt, for var jo så godt igang!! får ta 10 nye dager når jeg kommer igang igjen! Tror jeg fortsatt starter rett på nivå 2, orker ikke mer av nivå 1, for det starta å bli litt ensformig og kjedelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar