søndag 18. september 2011

68,8 kg

Det er lenge siden jeg har oppdatert her og det er mest fordi det ikke er noe å skrive om.
BORTSETT FRA AT JEG BARE HAR 800G IGJEN TIL MITT ANDRE DELMÅL! Eller delmålet om 68kg. Så da er neste mål noe sånt som å gå ned 3 kg til jul. Siden jeg ikke hadde de største slankeplanene etter at jeg flytta så blir jeg veldig glad for hver kg jeg får av. Nå har jeg mista totalt 12,7 kg. Og jeg blir imponert over meg selv hver dag over at jeg ikke skeier ut. ¨
Jeg tror det er følelsen av at skoleledelsen har jobbet litt (kunne godt ha jobba enda mer for min del med å tilrettelegge for meg som gjør at jeg har mindre lyst til å skeie ut. Etter at jeg kom hit har jeg bare skeiet ut 1 gang og det var på hyttetur med internatet. og da drakk vi også, så da "ødelegger" jeg jo for meg selv uansett og da spiste jeg noen rundstykker. Dette var for ca 1 uke siden og det ser ikke ut som det gikk så veldig ille utover vekta i hvert fall.

Når det gjelder treninga starter jeg på level 2 av "30 day shred" i dag! og jeg skal ri nå snart. Vi er for det meste ganske aktive her oppe, så jeg er i nok aktivitet. Biljard har jeg starta å like veldig godt, og starter faktisk å bli litt god i det også!

Når det gjelder gutter er det ikke så veldig mange kjekke her, noen få, men til gjengjeld er de veldig kjekke og sjarmerende.

Fremover kommer jeg bare til å skrive vektnedgangen og evt målene mine hvis jeg får tatt dem! Men neste søndag håper jeg å veie 68 blank eller under!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar