lørdag 2. april 2011

Ny kjole og ingen sult

I dag kjøpte jeg meg en tubekjole jeg aldri hadde turt å kjøpe hvis det ikke hadde vært for at det går så bra med lavkarboen. Det var 50% salg på den og den var kjempefin!
Tubekjoler har jeg aldri vært noen stor fan av siden jeg føler at jeg ikke har figuren til det, men i dag føltes det helt perfekt da jeg sto i prøverommet! Har dessverre ingen bilder og har prøvd å lete men finner ingen ting. Men jeg er utrolig, utrolig, UTROLIG fornøyd med den!

Jeg har også mistet helt matlysten (dette tror jeg ikke er så veldig bra), så det har bare blitt 2 måltider hver dag de siste 2 dagene. Selv om jeg har vært sulten noen ganger så har jeg ikke fått tak i noe mat og da har det ikke blitt til at jeg har spist noe før jeg evt er hjemme eller har muligheten til å spise noe. Så blir det mye Pepsi Max, så mye bobler at jeg ikke kjenner forskjellen på sult og full "boblemage".
Har spist litt mye sukkerfrie pastiller, så har måtte gått på do en god del i løpet av kvelden for å si det sånn.. heeehee

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar