tirsdag 26. juli 2011

71,7 kg

Jeg tror jeg har blitt litt opphengt i vekt. I hvert fall når det gjelder kroppsvekt, når det gjelder mat er jeg ikke så nøye akkurat. Jeg vet jo godt at alle sier at man helst skal måle seg i stede for å veie seg, og at det gir et bedre bilde av hvor mye man har gått ned. Men jeg klarer ikke det. Det er vel sånn at noen har fett skrekk, mens jeg har måleskrekk. blir bare aldri til at jeg orker å måle meg.

Ble overrasket over vekta, føler at jeg har gått opp noe sykt mye i ferien på grunn av veldig dårlige matvaner, men vekta overraska meg. 71,7 kg det er bare rundt 1kg opp det, veldig fornøyd! fremmover nå skal jeg være veldig flink til å spise lavkarbo. Har handlet inn salat til lunsj i dag, og jeg skal spise restene av den pluss noe ost og skinke ruller til middag. Gleder meg nesten allerede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar