mandag 25. juli 2011

Diett.no

Fikk ikke veid meg i dag :(
Det var mye kø på badet, og jeg orket ikke vente med frokosten (og jeg måtte dusje før et visst tidspunkt, så det ble rett og slett ikke tid til å bli veid, men jeg skal virkelig få gjort det i morgen!!

Men det jeg skal snakke om i dag.. er Diett.no
Jeg har hørt mange bloggere skrive om denne siden og at den er flott med tanke på å måle hva man har spist osv i løpet av en dag. En kan også skrive inn aktiviteter osv. Jeg tror nok jeg skal teste det ut i løpet av denne uka, og se om jeg virkelig liker det eller ikke. De fleste målene jeg skriver opp kommer til å bli ca.mål, siden jeg aldri veier maten noe særlig, bare spiser den, men da får jeg i hvert fall et visst bilde av hva jeg spiser.

I dag viser energifordelingen seg slik:

Energi: 1771
"Goal": 1879
Fett: 151,31 (79%)
Karbohydrater: 13.35 (3%)
Proteiner: 77.21 (18%)

Prosenten står bak.

Skal virkelig bruke denne, så mye bedre enn mat på data som jeg har prøvd ut før!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar