lørdag 2. juli 2011

Hjemme fra Italia og tilbake på riktig vei

Da har jeg kommet meg hjem fra Italia, det har vært en litt slitsom tur. Mye venting og reising rundt til nye steder hele tiden. Jeg hadde ingen planer om å spise vanlig mat, jeg hadde med meg akkurat det jeg trengte for å ikke trenge å spise vanlig mat, men til slutt ble det litt for fristende med vanlig mat, pizza, pasta og ekte italiensk is. Pizzaen og isen var fantastisk, pastaen var ikke så god, og ingenting jeg kommer til å savne. Den første kvelden etter at jeg spiste pizza og is, holdt jeg på å sovne kl.20. Og jeg var fysen hele tiden.

Nå har jeg kommet hjem og jeg er tilbake på lavkarbo! og jeg føler meg bedre allerede. Ingen luft i kroppen og ikke trøtt, men uthvilt og opplagt.
Drar en rask tur til sverige på mandag og ser om jeg kan finne noen produkter jeg kan bruke og finne litt nye klær.

Kjenner jeg trenger litt motivasjon, føler meg litt feit akkurat nå, så trenger noe som kan lette på kroppen.

Fikk forresten matboksen jeg bestilte for lenge siden, gleder meg til å starte å bruke den til jobben og til neste år! Bilde er på toppen av posten.
Published with Blogger-droid v1.7.1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar