mandag 17. oktober 2011

Min første bukse i str.36!!!

Jeg var så sykt glad på lørdag!! Jeg kjøpte min første bukse i str.36!!! Jeg vet at Cubus størrelsene kanskje ikke er helt til å stole på, men det var fortsatt en skikkelig deilig følelse og kjøpe den buksa! Prøvde noen andre bukser som ikke passet så bra, ikke i 38 engang. Men FOR en følelse!!!
Nå har jeg høstferie, og da går dagene med til slækking og veldig dårlig mat! Har stappa i meg noe sykt med karbo de siste dagene og det er nesten flaut å tenke på! har kommet til mamma nå og da blir det nok litt mer strikt håper jeg! og  i hvert fall når jeg kommer tilbake på skolen, da skal jeg bare spise bra bra mat! fjerne alt av kunstig sukker, sjokolade og nøtter! Har ei venninne som kan passe på det for meg og bare  gi meg litt ved spesielle anledninger! For til nå har det gått veldig bra! Skal få veid meg hos pappa på torsdag eller før jeg drar tilbake på skolen, bare for å se hvordan den vekta er i stede for den jeg bruker på skolen.

Men jeg er hoppende glad om dagen, hopper så og si rundt i buksa mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar