onsdag 17. august 2011

Karbodjevelen tok meg i går

Det er bare min feil, så jeg kan ikke skylle på andre enn meg!
Det startet med en liten drue, EN DRUE!!! Hadde spist noen for noen dager siden fordi de er så utrolig gode akkurat nå, så jeg bare måtte! Druer er den frukten jeg savner aller mest. Etter druene startet jeg på smågodt, så vanlig sjokoladekake med krem, og så Foccatia. Jeg sa jo at hvis jeg absolutt måtte skeie ut, så burde det være med brødvarer, nå ble det litt av alt, og jeg er ikke særlig fornøyd med det!
I dag får jeg bare fortsette med godt mot. I morgen blir det en liten avskjedsmiddag med hele familien, så kanskje jeg bare skal spise vanlig resten av uka? Har en del knekkebrød igjen som jeg burde spise opp før jeg drar, men kan jo spise de uansett, er jo kjempesunne uansett hvilket kosthold man holder med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar