torsdag 27. oktober 2011

27.10.11

I høstferien har jeg bare spist dritt! Det starta allerede torsdagen før jeg skulle reise hjem, hadde jo planer om å være flink hele tiden, men de fleste dagene ble sånn halvveis, så da gav jeg rett og slett opp. Men neste utskeielse skal ikke være før jul, og da gjerne bare på juleaften, for nå skal jeg være flink på skolen.

Har hatt et veldig stort innhogg i alt jeg har av mat og "godteri" på rommet mitt, sånn at jeg skal slippe å småspise av det hele tiden. Nå på søndag hadde jeg skikkelig godtesyk, for det har jeg vært skikkelig fæl på i det siste. Så nå fremover skal jeg bli skikkelig flink med maten og treningen. Har fått et nytt treningsprogram som jeg tenkte jeg skulle gjøre samtidig som det gamle styrkeprogrammet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar