mandag 31. oktober 2011

Treninga fremover

Det nærmer seg mørketid, det er faktisk ganske mørkt allerede kl.15. Men det betyr ikke at jeg skal være slapp og lat hele dagen som det har vært en liten uvane å være her oppe til nå. Men jeg vil at når jeg er ferdig med dette skoleåret skal jeg være en ny og forbedret meg!

Satt å tenkte på treninga mens jeg var i bassenget og svømte, eller prøvde å svømme i hvert fall.. ikke lett når det er ørten andre som vil ha deg med på ballek og andre abligøyer i vannet...
Jeg har muligheten til 3 forskjellige treningsaktiviteter fremover.

1: Jeg har styrkeprogrammet til Jillian Michaells som jeg har tenkt til å starte på igjen på tirsdag (1.november)
2: Jeg har fått løpeprogram av "gymlæreren" som jeg skal starte på i morgen (31.okt)
3: Jeg har svømmehallen som er åpen noen kvelder i uka.

Jeg tenker i hvert fall noe ala dette:
Mandag: Jogging og styrke
Tirsdag:  Styrke og svømmehall
Onsdag: Styrke og jogging
Torsdag: Styrke
Fredag: Styrke og Jogging
Lørdag:  Styrke
Søndag: Styrke, Jogging og svømmehall

Det ser egentlig utrolig mye ut, og jeg tror svømminga blir veldig avhengig av når det er åpent i svømmehallen, for det er ikke alltid det er oppe til de samme tidene! Sånn som denne uka sa de at det var svømming på torsdag, men så var det på fredag og det var i dag. Blir bare frustrert av slike ting, men svømminga blir nok mer avslappende siden det som regel er mye folk der og det blir mye lek. Men svømming er digg og det var deilig å være der i dag.. fikk noen runder med Crawl før de andre ble for plagsomme.

Men jeg skal bli flink til å oppdatere på trenings fronten da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar