mandag 30. mai 2011

"bakedag"

I dag hadde jeg store planer på kjøkkenet. Jeg har hatt fri fra skolen, så da har jeg god tid til å teste nye ting. Var først på spilleoppdrag for TV2 og Ønskedrømmen, var veldig morsomt det, tok litt lang tid da, litt lenger enn jeg hadde forventet. Men men

I dag har jeg laget dette brødet og disse marshmellowene. Har ikke smakt på noe av det enda, brødet kom akkurat ut av ovnen og marshmellowene er akkurat satt på kjøla for å stivne. Skal lage middag i dag, og det blir biff tartar, altså helt rått kjøtt. Må jo få brukt opp noen av eggeplommene som har blitt til overs. Tenkte at jeg skulle lage lapper til dessert siden jeg har mer egg igjen. (har faktisk brukt 14 egg i dag, på nesten under 1 time, må være rekord). Har fire egg igjen og det er akkurat nok til å lage disse lappene.

Blir en tur på senter med mamma i dag, får se om jeg kommer over en helsekostbutikk som har noen smarte lavkarboalternativer til.. ja.. hva som helst.
Tror jeg skal prøve å bestille på iherb, veldig mange som driver med lavkarbo eller supermat sverger jo til den siden når de skal bestille alt fra mel til smakstilsettinger. Det første jeg skal kjøpe tror jeg blir Steviadråper med vanilla cream, så at de passet bra til marshmellows. Selv brukte jeg bare vaniljeesens, tror det passet greit, for det lille jeg smakte på var veldig godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar