mandag 30. mai 2011

Matrevolusjonen

Da har jeg kjøpt boka alle snakker så varmt om. Gleder meg til å starte å lese den på senga i kveld. Skal  forberede meg til eksamen og et foredrag om RYLA i morgen, så det blir nok ikke så mye lesning da.
Kjøpte også en kjempefin blondekjole i str.40, var veldig glad da den passet, siden ofte blir de for små rundt puppene og magen.

I morgen blir det lapper og hjemmelaget jordbærsyltetøy til frokost, gleder meg allerede! Hvis det blir vellykket er det nok det som blir frokost og lunsj på eksamensagen også. I morgen har jeg bestemt meg for at det blir styrkeøkt på gulvet, siden det er meldt dårlig vær hele dagen. Gleder meg til å komme igang med styrke igjen, har nok mista en del muskler det siste året grunnet fraværende trening og dårlig mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar