mandag 30. mai 2011

Bare 100g igjen og ny målsetting

Jeg klarer ikke å beskrive her på bloggen hvor glad jeg er akkurat nå, veide meg akkurat, og vekta viste 71,6kg!! Det betyr at om KUN 100G når jeg målet om 10kg før sommerferien. Jeg har aldri klart et sånt mål før! Jeg har ikke telling på hvor mange nyttårsaftener jeg har sittet å skrevet nyttårsforsett om å bli tynn og lekker før sommerferien eller før neste år. Jeg har ALDRI klart det, nå virker det som jeg skal klare det med ufattelig god margin.

Med dette betyr det at jeg må sette meg et nytt mål, det blir fortsatt med deltidsmål siden jeg ikke tørr å si akkurat nå at jeg skal gå ned til 65kg.
Jeg må tenke ut noe som er realistisk og gjennomførbart. Med de resultatene jeg har fått på lavkarboen etter russetiden og med tanke på at jeg bare har gått på dette i under 3 mnd, må jeg nesten vente meg et platå snart. Mitt nye mål skal være:

Vekta skal vise under 70 når vi drar til Italia. Regner altså med et sted rundt 68-69,999. Jeg syns dette virker som et realistisk mål.
Jeg skal også fortsette med treningen min, sånn at jeg klarer 12 ganger (eller fler hvis jeg orker) før Italia. Det kan hende jeg klarer det, siden det er veldig målbart om jeg klarer 12 eller ikke. Jeg kan se Isen og all den gode maten i det fjerne allerede, gleder meg nesten til å ligge å sole meg i bikini! Det har jeg aldri gledet meg til, siden jeg alltid har vært alt for blubbete og hatt for mye mage til å synes det er behagelig. 

Men Yey for meg, og jeg ønsker meg selv lykke til med de neste kiloene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar