tirsdag 3. mai 2011

Litt synd

I dag hadde jeg kjøretime fra 8 til 11.45.. jeg syntes litt synd på meg selv siden dette var 1 av 2 lesedager jeg har denne uken (den neste er i morgen, men da har jeg også kjøretime fra 07.30-10.30), så da vi stoppet for å ta noe å spise/lunsj valgte jeg et høykarbo alternativ; frøbaguett med ost og skinke og jeg toppet det hele med Litago sjokolademelk... WAY TO GO!
Akkurat nå føler jeg meg svak, siden jeg syndet noe så kraftig.. midt mellom 2 russetreff hvor jeg vet det blir mye alkohol og fråtsing i usunn karbomat! Dette får jeg se på et tilbake fall og jeg er nesten redd for at jeg ikke kommer til å klare å komme meg tilbake igjen! inne i hode er det en liten stemme som roper noe sånt som; NÅR  DU FØRST HAR SYNDET SÅ TOTALT, HVORFOR FORTSETTER DU BARE IKKE? Det ligger for eksempel rester etter familiens pizza på benken, den frister kjempemasse... men jeg vet jeg bare er fysen siden jeg spiste så mye karbo i sta, så jeg må bare klare å holde meg til middag så skal jeg være ganske reddet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar