søndag 29. mai 2011

Litt bedre

Nå har jeg virkelig prøvd å leve lavkarbo, det har ikke blitt den strengeste jeg har gått på, men det begynner å nærme seg noe, det viste seg i hvert fall på vekta i dag!
72.0kg viste den, noe jeg ble utrolig glad for! for det viser at jeg virkelig er tilbake på riktig spor. Det er den laveste målingen jeg har hatt til nå, så er veldig fornøyd! Er ikke lenge igjen til jeg når mitt første delmål! Bare 500g igjen faktisk. Jeg regner med å nå målet i løpet av uken som kommer, skal måle meg i morgen også, for i dag er jo faktisk ikke veiedagen, kan hende jeg går ned litt mer i dag, slik at jeg er enda nærmere målet i morgen!
Skal kjøpe inn kokosmel, siden det er mange som sverger til det i stede for hvetemel. Har lest om noen lapper som skal være utrolig gode, og de har jeg lyst til å prøve. Er noe brød som visstnok skal være lyst og godt også, gleder meg til å prøve! kanskje jeg legger ut lenke når jeg finner det.

Må ut å trene i dag også, ligger litt dårlig an med 12 treningsøkter på 4 uker, med tanke på at jeg bare har trent 1 gang denne uken! ble så sykt støl etter onsdagsøkta!
Men jeg skal holde dere (meg selv altså) oppdatert om jeg kommer meg ut i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar