onsdag 25. mai 2011

Late uker

Det har vært noen late ikke-lavkarbo uker som har gjort at jeg ikke har blogget på veldig lenge!
Det har ikke vært noe å skrive om i russetiden, annet enn at jeg har gjort det veldig dårlig!
Russetid og lavkarbo passer ikke veldig bra sammen altså. Jeg har ikke turt å veid meg siden starten av Mai, og regner med at jeg har lagt på meg en god del, jeg føler meg ikke spesielt tynn lenger heller, veldig trist. men det er fortsatt nesten 1 hel mnd til jeg skal ha nådd målet om 10 kg, jeg håper virkelig jeg klarer det, og jeg har en liten tro på at jeg skal klare det, hvis det ikke skjer noe veldig dramatisk med hva jeg spiser osv.
I dag har jeg faktisk tenkt til å trene! Jeg skal bare spise opp min pizzafyll frokost, så er det opp og ut i det utrolig blåsete været. Tror ikke det har blåst så mye som det har gjort den siste uka, på flere år.

Den største hendelsen i livet mitt i denne perioden jeg ikke har blogget, er at jeg har FÅTT LAPPEN!! Yey.
Så 10.mai blir en merkedag fra nå av.
Et problem jeg har hatt etter at jeg startet å kjøre, er at jeg har kjørt forbi MacDonald's en god del ganger, og jeg har ikke klart å la være å gå inn! En BigMac inneholder faktisk bare 40g karbo, så jeg har sagt at det har vært greit, selv om jeg i det siste har vært på lavkarbo. Det må selvsagt skjerpes, og det blir ikke noe jeg skal spise på veldig lenge.

Men jeg er ved godt mot, og jeg håper treningen også vil få litt fart på forbrenningen og at jeg vil få litt mer muskler, noe jeg faktisk mangler litt av!

Så, skjerpings på maten den neste måneden, og prøve å komme meg ut på tur 3 ganger i uka. Det er egentlig ingen bønn lenger, det er ikke noe valg, det er noe som MÅ skje! Jeg må rett og slett se på treningen som Jobb og noe jeg SKAL gjøre. Jeg burde ha en straff hvis jeg ikke klarer å trene de 12 gangene jeg skal trene før sommerferien.
Den første ferien min går til Italia med Guttemusikken. Gulrota for at jeg skal trene 12 ganger før turen kan være at; hvis jeg klarer det, får jeg spise en virkelig stor is mens jeg er der. Hvis jeg IKKE klarer det, blir det ingen is, og så mye lavkarbo som mulig, ikke det at jeg tror det er så lett når jeg i Italia, pizzaens hjemland.
Men jeg starter nå med godt mot, og JA jeg skal klare det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar