tirsdag 16. august 2011

70,7kg

Da turte jeg endelig å veie meg igjen. Har vært en stund siden sist jeg turte det. Resultatet var ikke så ille med tanke på at jeg ikke har trent på evigheter, utenom det jeg har trent de siste 3 dagene, men det som har vært mest overraskende, er at jeg ikke har vært kjempeflink med maten, det har blitt mye søtsaker, både lavkarbo og høykarbo. Har også vært litt vafler, is osv i løpet av de siste dagene.

70,7 kg (om jeg ikke har glemt tallet allerede, dårlig hukommelse)  Det er1 kg på 3 uker, ikke akkurat veldig bra, men så mye tull jeg har holdt på med den siste tiden er det vel bare å forvente.

Siste gangen jeg veier meg før jeg flytter blir lørdag morgen, så jeg har fortsatt noen dager på meg til å komme under 70 kg, som var "drømmen" før jeg flyttet. Og så er neste vektmål 65kg til juleferien.

Jeg lurer litt på å få fiksa de andre Jillian Michaels treningsvideoene. Hun har jo i hvert fall 3-4 til tror jeg, for jeg tror det var 6 hun hadde. Hvis alle er like greie, så korte økter burde det ikke være noe problem å teste det ut mens jeg er på skolen. Jeg håper i hvert fall på trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar