søndag 7. august 2011

Nå må jeg skjerpe meg her!

Dette går over stokk og stein. Nå sitter jeg å spiser Smash!!!! Hvordan i helsikke kom det seg inn i munnen min? Jeg har jo bounty liggende i kjøleskapet og jeg syns jo faktisk ikke karbohydrater gir meg noe, ikke så søtt godteri heller.. det er jo faktisk ikke godt lenger! ææææææ

Men jeg brukte en kjole i dag som har vært bitte litt stram tidligere, og i dag var den faktisk litt stor, kunne nesten hatt en størrelse mindre!Men sånn kommer det ikke til å fortsette hvis jeg ikke skjerper inn på hva jeg putter i munnen. Denne sommeren har endt opp med å bli en skikkelig karbosommer, noe jeg ikke er stolt av i det hele tatt. Fremmover nå til uka vet jeg om 2-3 ganger hvor jeg kommer til å spise litt karbo. Skal med ei venninne på cafe tirsdag, med ei ana venninne å spise sushi på onsdag, og ut onsdags kveld med en kompis. Har planer om å velge salat på onsdag kveld, har faktisk aldri gått inn for å spise lavkarbo når jeg har vært ute, så dette kan faktisk bli spennende!. Ellers skal jeg en tur til sverige, men tror ikke det skal by på så mye problemer siden de har kommet litt lenger i lavkarboutvalg enn det vi har i Norge.

Men som sagt.. SKJERPINGS... ikke noe mer karbo i hverdagen nå! hvis jeg absolutt må skeie ut når det bli med brød og bakevarer og ikke rent sukker som jeg føler at jeg skeier ut med nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar