lørdag 13. august 2011

Mitt nye treningsmål

Som jeg skrev i forrige innlegg har jeg og kusina mi lagt nye mål for høsten, vinteren og våren.. Målet skal gjennomføres sommeren 2012 i nord-Norge.
Planene er gå en lengre fottur i fjellet. Vi har enda ikke funnet ut hvor lang den skal være eller hvor den skal gå. Det eneste vi har kommet frem til, er at den må vare noen dager, sånn at vi kan få et par netter under åpen himmel, og vi skal ha minst mulig hjelp av andre med å komme oss opp på fjellet eller fra "start-streken". Vi skal virkelig legge oss i hardtrening for å få muskler og vi skal bli flinkere til å spise lavkarbo.
Vi kom i snakk om dette i går, og begge to syntes det hørtes ut som en utrolig morsom utfordring, som kan bli en opplevelse for livet.
Det er også et mål som gjør at vi har lyst til å jobbe fremover og lykkes med det vi driver med. Jeg gleder meg i hvert fall veldig til denne turen. Syns alltid sommeren det er så mye fin natur i nord-Norge, spesielt om sommeren når det er fint vær.

Det jeg skal gjøre for å komme i form til denne utfordringen er å i hvert fall starte med Jillian Michaels 30 day shred treningsprogram. Jeg har ikke trent på utrolig lang tid og trenger virkelig å bygge opp muskler. Må også tenke på kondisjonen og prøve å få jogget litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar