fredag 5. august 2011

Nesten gjennomført

Planen var jo å faste hele dagen i dag, men siden jeg har spist så mye karbo de siste dagene var ikke fettforbrenningen på topp og jeg ble bare dårlig utover dagen.

Jeg endte opp med å spise lavkarbo-middag, kyllingwienet med masse god pesto, det har vært lunsjen min mange ganger på jobben.

Har lagd første av mange runder med lavkarboknekkebrød. Har ikke fått smakt ordentlig på dem, men de lukter mye bedre enn de vanlige brødene, så jeg gleder meg til å spise dem med pålegg(noe jeg har savnet lenge!)
Har tenkt til å ta med meg masse knekkebrød når jeg flytter. Selv om jeg skal bo på internat hvor maten er inkludert, tviler jeg på at de lager alt veldig lavkarbovennlig, da passer det fint med noen gode knekkebrød jeg kan ha med meg.
Tenkte kanskje å lage noen tørre blandinger slik at det bare er å tilsette vann og steke dem når jeg er der oppe, må jo også være helt genialt! Lage noen blandinger og legge i poser eller i tette bokser. Er nok stor sjans for at jeg gjør det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar