søndag 14. august 2011

9.35

Vil bare si at kl.09.35 er det beste tidspunktet å stå opp. Vet ikke hvorfor, men liker alltid å stå opp på det tidspunktet i helgene.

I dag er jeg utrolig støl, hadde faktisk ikke trodd det.
Jeg trente så tidlig som jeg gjorde og var på jobb i 7 timer etterpå, trodde jeg hadde "gått det av meg" men neeeida. Det er ikke et spesielt sted jeg er støl, er støl i absolutt hele kroppen. Så vet ikke hvor mye jeg gleder meg til økta i dag, hehe. Men men, stølhet er vel ganske godt tegn på at kroppen har jobba , men som sagt, håper det ikke kjennes alt for godt under økta i dag.. er litt skeptisk til push-upene jeg skal ta.
Men skal spise litt frokost og rydde/pakke litt før jeg starter med treningen, så håper det er litt bedre da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar