fredag 5. august 2011

Bare sørgeligheten?

Nå føler jeg at jeg bare oppdaterer bloggen når jeg gjør det dårlig. Alt gikk bra noen dager (altså 1 dag) så gikk det rett til H****** igjen, ris, is og sjokolade ble inntatt på høyt nivå!

I morgen har jeg bestemt meg for å faste! Leste i matrevolusjonen( som er en veldig bra lærerik bok) at periodevis fasting kunne være bra for kroppen og vekttapet. Har lest andre steder at folk faster halve dagen etter at de har spist mye karbo, så tenkte at nå skal jeg faste en og en halv dag. Bare drikke vann, ikke brus!
Jeg vet med meg selv at jeg kan gå lenge uten mat når jeg går på lavkarboen, så når jeg kommer meg ordentlig inn i det igjen skal jeg se om jeg klarer meg med ett eller to måltider om dagen.

Leste også om vitaminer i matrevolusjonen. Så i dag kjøpte jeg meg multivitaminer og D-vitamin. D-vitaminer er jo noe vi i Norge får alt for lite av, siden vi har så lite sol. Jeg er også ganske var på sol og varme, liker det ikke alt for varmt eller alt for varm sol. Er ikke så glad i å svette pgr av sol og varme.
Published with Blogger-droid v1.7.1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar