lørdag 13. august 2011

Jillian Michaels "30 day shred"Level 1 - dag 1

Dødssliten og utrolig svett
Er så utrolig lenge siden jeg har følt meg så sliten..
Har akkurat gjennomført en økt på level 1 av Jillian Michaels 30 day shred, og denne økta kjente jeg veldig godt for å si det sånn! Svetten renner nedover ryggen og pipler godt frem i hårfestet og i nakken. Vet ikke om jeg skal si at jeg gleder meg til dag nr.2, for det blir vel i morgen, må jo virkelig prøve å gjennomføre dette! 30 minutter hver dag er jo ikke veldig mye heller. Kan kanskje bli et problem når jeg starter på folkehøyskolen, men jeg vet de har treningsrom, så jeg får bare lære meg alt utenat eller se om jeg kan få den på mobilen/iPoden sånn at jeg slipper å stå der med pc'n og føle meg som en idiot :P
Kanskje jeg kan få med meg noen av de andre på internatet.

Øvelsene kjenner jeg skikkelig i armene og i beina. Var redd for å få strekk når jeg sto å skulle late som jeg hoppa tau, kjente det så fælt nederst i leggene. Jeg brukte ikke vekter som de gjorde i videoen, men jeg kjenner det veldig godt uansett for å si det sånn!

Nå må jeg hoppe i dusjen, starter på jobb om 1 time, og skal gå ned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar