mandag 15. august 2011

Jillian Michaels "30 day shred" Level 1 - dag 3

Wohoo, føler at øktene går bedre og bedre, noen øvelser er fortsatt utrolig tunge, sånn som hoppetau og en sånn til siden-ting (husker jo ikke hva de heter). Jeg merker stor forskjell på magemusklene allerede. Den første gangen jeg gjorde omvendt sit-ups, der beina skal opp og ikke hode, klarte jeg det bare så vidt og måtte nesten ta fart med beina, nå går det mye enklere og jeg skulle nesten ønske det var litt flere av dem. Ellers er jeg litt støl i bein og armer, men regner med at det blir borte i løpet av noen dager, for håper virkelig ikke at jeg skal gå rundt å være støl i 30 dager :S
Det var noe mer jeg tenkte på under treningsøkten at jeg måtte skrive, men nå husker jeg det selvfølgelig ikke. Typisk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar