søndag 14. august 2011

Jillian Michaels "30 day shred"Level 1 - dag 2

Oioi, i dag var det en blandet følelse å trene. Var fortsatt ganske støl etter treninga i går, men prøvde så godt jeg kunne, kjente det mest i armene i dag. Klarte så vidt å ta push-ups. Det som var mest morsomt med økta var at sit-upsene gikk veldig mye bedre, allerede etter bare 1 økt!

Nå sitter jeg å nyter 2 biter hjemmelagd Bounty, de er litt tørre, men var fysen på noe, og må vente med ordentlig mat til mamma kommer hjem. hun skal lage vaffler, men jeg skal spise litt av sjokoladekaka jeg lagde for sikkert en uke siden, den blir jo nesten bedre for hver eneste dag.
Kjenner at jeg gleder meg til å flytte, blir greit å få litt rutine inn i hverdagen igjen. Har ikke spist egg på kjempelenge, tror det blir frokosten i morgen, knekkebrød, egg og salami.. hvis ikke mamma bruker opp alle eggene til vafler da...

Vet ikke om jeg gleder meg til økta i morgen, men må jo gjennom den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar