mandag 15. august 2011

Motivasjon

Kom på det jeg tenkte på mens jeg trente men glemte med en gang jeg satte meg ned med bloggen.
Jillian Michaels dvd er utrolig motiverende, hun gjør det veldig enkelt å være med i "timen". Har hatt andre trenings-dvder som har vært helt elendige, lange og kjedelige med øvelser som strekker skikkelig ut. Men denne dvden her er noe helt for seg selv! Jeg føler virkelig at de motiverer meg til å trene og ta den helt ut.
kanskje det henger litt igjen etter å ha sett på "The biggest loser", men jeg er redd for at Jillian skal kjefte på meg hvis jeg ikke gir alt jeg har.
Så jeg kan virkelig anbefale denne trenings-dvden til alle som vil trene, du kjenner det ordentlig i alle muskler, men det føles så godt når du er ferdig, og det er et veldig bra oppsett på treningen.

Føler at jeg ikke har fått sagt godt nok hvor godt jeg liker denne treningsfilmen til nå, men det kan jo endre seg etter hvert. Level 1 er et level jeg liker, har sett på noen av øvelsene i de andre levlene, og de syns jeg så værre ut, men det er vel sånn det skal være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar