lørdag 6. august 2011

Bounty

Fikk en del resteprodukter fra kusina mi som snart skal slutte, deriblandt kokosolje og kokosmasse. Da ble valget lett at jeg måtte lage Bounty, med smaksprøve fra henne før jeg dro var det et utrolig lett valg. de var kjempegode. Jeg fulgte oppskriften fra Fristende lavkarbo og har nå satt første ladning med det ferdige resultatet i kjøleskapet. Gleder meg virkelig til å smake på dem!
Tenkte også jeg skulle prøve meg på en kake siden det er lørdag, er jo ikke lørdag hver dag liksom.

Jeg prøver å kutte ned på PepsiMax, på de meste ekstreme dagene har jeg lett fått i meg 3 1,5l flasker, og det syns jeg er litt ille. Så nå har jeg gått til innkjøp av masse vann med kullsyre, henholdsvis taffel fra grans og olden. Dette bare for å få i meg noe med kullsyre, men det blir noen glass med Max innimellom også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar