mandag 18. april 2011

72,7

Wow, det hadde jeg ikke trodd! At jeg skulle gå ned 1kg denne uken kom faktisk som et stort sjokk!!
Denne uken har det vært veldig mye drikking! drakk en hel flaske(0,5l) vodka på torsdag, og litt mindre på lørdag.. og i går (søndag) hadde jeg en skikkelig karbodag! Spiste rundstykker og godteri!
De sier at man ikke forbrenner fett når man har alkohol i kroppen, så det må jo nesten bety at jeg hadde gått ned så mye allerede torsdag ettermiddag. WOW sier bare jeg!

Før jeg veide meg i dag sto jeg foran speilet og sa til meg selv "Uansett hva vekta viser, i dag ser jeg faktisk FANTASTISK ut, jeg føler meg fantastisk og jeg ER fantastisk!"  Jeg ble jo enda gladere da jeg så at vekta viste så lite som den gjorde!!
Nå kommer jeg ikke til å være til å snakke med resten av påsken! jeg skal leve lavkarbo og jeg skal faste til lunsj hver dag! bare for å klare å nå den neste kiloen! tenk på det 1,1kg igjen til målet mitt er nådd! Nå må jeg jo nesten satse på å komme meg ned på 65kg før sommerferien, i hvert fall når jeg ligger så bra an som jeg gjør nå :)

Det er mange øl og vin knuter som skal tas, men jeg har funnet et smutthull, det står f.eks "drikk 24 0,33l på 24 timer" - her står det ikke hva 0,33l er.. selv om det ofc skal være øl, tror jeg jeg skal satse på bokser med brus! haha, og alkoholfri vin! .. jeg burde jo nesten vært edruruss i russetiden!

Men målet mitt til neste mandag/tirsdag er 72kg blank eller under!

Nå gleder jeg meg til å møte min kusine i byen, for vi skal ha lavkarbodag i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar