søndag 3. april 2011

Er så lei egg

Akkurat nå er jeg så lei egg at jeg kunne spydd! Sitter å spiser frokost og jeg bruker ca 3 minutter på å svelge hver bit av det stekte egget mitt! Kjenner at jeg har smaken og konsistensen helt oppi halsen og har absolutt ikke lyst til å spise noe mer av det, men jeg vet at jeg MÅ siden jeg ikke får noe mer mat før i kveld! Bacon er jeg heller ikke noe glad i lenger! Smaker vondt og er for mye synlig fett i forhold til hva jeg syns er behagelig å spise. Ikke det at jeg ikke kan spise fett, men det er så ekkelt når du kjenner det legger seg et belegg i ganen.
Hvorfor startet jeg på denne forbaska "eggedietten"????? for å gå ned 15 kg? JA, hvor mange kg har jeg gått ned???  ca 7,3!!!! FORNØYD!!

Må forresten slutte å spise løk, løkånden henger igjen i flere dager hvis jeg så vidt har luktet på en løk! Så nå er løk ute av "systemet"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar