mandag 25. april 2011

Tilbake til strikt lavkarbo

Nå har jeg hatt noen dager hvor jeg ikke har vært noe flink med lavkarboen! Men nå er det rett tilbake igjen! jeg skal ikke røre alkohol før lørdag 30.4 og ikke karbomat før 6.5... Da skal jeg til Stavanger og har liten lyst til å måtte gå rundt å være sulten og ikke finne mat som passer til meg når det er så sykt mye god mat der! når jeg sier mye, så mener jeg MYE!! de har egne landsbyer med bare mat mat mat mat!
Så fra akkurat NÅ skal jeg spise så lite karbohydrater som overhode mulig før den helgen! (skal til og med spare påskegodteriet mitt til den helgen!

I dag var en liten skuffelse også, for det er første gangen på veldig lenge jeg har gått OPP mellom 2 veiinger.. vekta viste i dag
74kg! det var veldig skuffende, men forventet! Jeg har vært veldig dårlig til å spise riktig, jeg har drukket veldig mye pepsi max, alkohol osv! for ikke å snakke om Sverige turen på torsdag hvor jeg sikkert klarte å stappe i meg et tonn av godteri :S

Så nå er det lavkarbo for alle pengene!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar