tirsdag 12. april 2011

Ny vekt

Nå virker det som jeg går ned stabilt 800-900gram i uka, og det er helt greit for meg, bare jeg går ned! 500g er jo det de sier er "best" for kroppen! Men akkurat på denne dietten føler jeg det ikke er noe som er bra for kroppen som gjelder.

NY VEKT: 73.7!!

Nå har jeg startet på vekt jeg ikke har vært på veldig lenge! Jeg har vært nede i 72kg 1 gang etter at jeg sluttet å trene regelmessig, å da regner jeg egentlig bare med at det var muskler jeg mista. Mens jeg trente hadde jeg en stabil vekt på ca 75kg, etter at jeg slutta gikk jeg først ned til 72 før vekta startet å snike seg høyere og høyere. En god stund lå jeg på rundt 78, og før jeg starta på lavkarbo var jeg helt oppe i 81,6! Så dette er en god følelse, gå ned så mye på en sunn og god måte, aldri særlig sulten og alltid god mat å spise.. nesten i hvert fall!

Nå er det faktisk bare ca 2,1kg igjen før jeg har nådd målet mitt med 10kg ned før sommerferien!
Russetiden starte på torsdag med vrengefest, det kan bli utrolig spennende å se hva som skjer, om hvor mye jeg drikker og om hvor mye det går ut over vektnedgangen! regner ikke med å gå ned de store tallene til uka som kommer eller fremmover! går jeg ned til 73 blank er jeg meget fornøyd, det får være målet mitt for denne uken! og etter påske skal jeg helst ligge på 72ettellerannet.

Uansett er mitt "all time high" mål å være på ca 70kg  21 Juni! og det er faktisk LENGE til!! så hvis jeg ikke går opp 39874245319kg i russetiden tror jeg faktisk ikke at jeg har noe problem med å rekke det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar