onsdag 6. april 2011

En fantastisk motiverende kommentar

Fikk min første kommentar på at jeg har gått ned i vekt i dag(bortsett fra de jeg har fått fra mamma og pappa)! Det var en lærer som ikke har sett meg så mye etter at jeg startet på lavkarbo, jeg sto med ryggen til og han kom bort "Er det .....? oi, jeg kjente deg nesten ikke igjen bakfra, du må ha slanka deg en del? du har blitt en flott jente, virkelig!" Det var så utrolig koselig å høre, at andre også ser forskjell! Fikk også en boost til å fortsette og jeg skal ikke gi meg før jeg er i mål!!

De siste dagene har jeg også lurt på om jeg skal fortsette med lavkarbo lenger enn til sommeren også! I sommerhalvåret er jeg alltid utrolig flink til å spise syke mengder med is og andre svalende, sukkerfylte mat og drikkevarer. Men i år så kan jeg jo ikke det hvis jeg fortsetter på lavkarbo! Så lenge jeg ikke får trent jevnlig skal jeg gå på lavkarbo! kanskje jeg kan vurdere å gå over til noe mer "sunn norsk kost" der jeg kan spise litt av alt jeg vil ha etter sommeren hvis jeg får en bedre treningsrutine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar