mandag 4. april 2011

Godtesyk?

Hvor har lysten på godteri blitt av? Før hadde jeg alltid lyst på godteri hele tiden.. men ikke nå lenger, ikke nå når jeg er sulten engang!
Jeg fikk akkurat mitt årlige påskeegg, da jeg åpnet det ble jeg faktisk kvalm av lukten av sjokolade som kom opp. Jeg har totalt mistet lysten på godteri!

Veide meg akkurat og vekta viste 74.5kg
Så nå har jeg mista 7,1Kg siden jeg startet!
Er fornøyd med vekttapet så langt, siden jeg ikke har så mye å ta av generelt (det er jo faktisk folk som er større enn meg), regner med å gå sakte ned i vekt fra nå av! Skal starte å gå en liten tur 2 ganger i uka fra denne uka av!

Min "slankepartner" Pasionfruit har bestilt lavkarbobrød som faktisk var fantastisk godt, må nok se om jeg finner siden og får bestilt noe jeg også, klarer jo ikke få i meg egg lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar