torsdag 21. april 2011

Hardt å være russ

I går og i dag har nok dietten gått rett til helvete!!!
Hadde russeknutedag i går, så da gjorde jeg et sted mellom 15-20 knuter i løpet av dagen! deriblant bade, rulle en appelsin gjennom gågata i byen og "spis 3 pakker makrell i tomat og skyll ned med sjokolademelk"(!!!! ÆSJ!!!) det var faktisk ikke så ille, jeg spiste 6 små pakker, så det syns jeg passet! men med grilling med pølser og litt for mye vin (1 flaske på 40 min, jeg tok min alkoholfri og klarte det på undre 17 min) gikk dietten rett i vasken! i dag også faktisk
Dro til Sverige med noen venner, der ble det første vi spiste en hamburger på McD.. ikke så bra altså. .og da spiste jeg like godt godteri -.-''
jeg føler meg som en svak sjel! Men jeg starter igjen akkurat NÅ! pizza uten deig, så skal jeg lage mandelmel for å ha i den nye krukka jeg kjøpte :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar