tirsdag 5. april 2011

Hverdagstrim

I det siste har jeg vært utrolig flink til å gå dit jeg skal!
Eller, så lenge jeg ikke kan bli kjørt av noen (forholdsvis mamma eller venninner som skal samme vei) har jeg tatt bena fatt i stede for å bruke masse penger på buss! Selv om jeg kanskje ikke går så fort, føler jeg meg mye mer full av energi og håper det vil synes på vekta når jeg går på den mandag! Gleder meg også til å måle meg neste gang, føler virkelig forskjell på klær og ser forskjell mange steder på kroppen!

Har fått meg en liten gulerot; Når jeg har gått ned til 70kg eller under, skal jeg få kjøpe meg nye klær, har altså 4,5 kg igjen! Kan ikke huske sist jeg veide så lite. Magen min har blitt mye flatere selv om jeg ikke har trent noe styrke eller trent den på noen annen måte. Selvsagt er den litt "blubbete" når jeg sitter og jeg får 2 bilringer. 2 bilringer er selvsagt en forbedring fra den ene store jeg hadde før.

Har litt lyst til å prøve å faste en dag, se om jeg klarer det. Bare drikke vann og ikke spise noe fast føde. Tror jeg kan klare det siden jeg sjelden er sulten i mer enn 30 min før det går totalt bort og jeg kan gå i flere timer uten mat! I dag spiste jeg ikke frokost og jeg var ikke sulten i det hele tatt da jeg følte at jeg måtte spise noe rundt 11-12!
Torsdag får bli min fastedag! Gleder meg til å teste det ut, må huske å drikke veldig mye vann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar