fredag 22. april 2011

Gruer meg til Veiing

Dette er den uken jeg har vært dårligst på lavkarbo etter at jeg startet for fult! jeg har hatt mine opp og nedturer sånn at jeg har spist høykarbo 1 dag.. men denne uken har jeg gjort det 2 dager + veldig mye lavkarbo en annen dag.. så jeg ser ikke med glede frem til mandag når jeg skal opp på vekta.. Magen har ikke vært helt i tipp topp stand heller!

Jeg er veldig glad for at jeg klarer å komme meg tilbake til lavkarbo med en gang etter en glipp, det tror jeg har reddet meg flere enn 1 gang. Jeg satser på at det skal hjelpe meg nå også :) Skal ikke drikke noe på en stund heller føler jeg .. det ødelegger jo i hvert fall for forbrenningen!

Selvsagt visste jeg at russetiden og at det har blitt vår skulle være et lite hinder for vektnedgangen, men jeg har ikke sett noe negativt enda.. litt oppblåst mage bare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar