søndag 10. april 2011

Fristelsen ble for stor

I dag har jeg skeiet ut! Jeg har skeiet skikkelig ut!
Det startet med et rundstykket siden jeg var borte hos noen og hadde ikke med meg noe lavkarbomat (hadde jo selvsagt glemt frokost også), så serverte de selvsagt kjeks og litt sjokolade! og når jeg nå kom hjem var det rett i Nidar Favoritter posen som hadde vært på halvpris hele uka! O.M.G sier bare jeg! Til middag er det rett tilbake, tenk så dumt å skeie ut dagen før jeg skal veie meg.. SELVSAGT!! men jeg skal ikke være sur, jeg er bare litt irritert på meg selv for at jeg sprakk! Jeg må bli flinkere til  å spise frokost, har droppet frokost til fordel for å sove 10-15 min lenger på morgenen! Men i dag skal jeg legge meg tidlig sånn at jeg kan stå opp å lage egg!
Men jeg får tenke litt positivt, det er greit med litt oppkarbing en gang i blant for at kroppen skal få igang fettforbrenningen igjen. Det får bli med denne ene gangen!
Nå starter jo russetiden til uka (vrengefest og noen andre fester) og da skal jeg bare drikke vodka, for det er det eneste jeg har hørt som ikke ødelegger totalt for vektnedgangen! forbrenninga stopper opp i kanskje 2 dager, men man legger ikke på seg så lenge man spiser lavkarbo!

I morgen skal jeg måle meg!! gleder meg til å oppdatere målesiden, har ikke målt meg ordentlig på 2 uker, bare sånn litt.. tror jeg må veie meg på tirsdag, sånn at jeg bare får et lite hint for hvordan jeg ligger an.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar