mandag 4. april 2011

Skjønner ikke helt dette med sult

Jeg har ikke helt skjønt dette med sult på lavkarbo!
I det siste har jeg gått å vært veldig sulten nesten hele tiden, vet at jeg burde spise mye mer (og oftere) i dag ble det bare ett ordentlig måltid, og det er ikke så veldig bra akkurat. Var ikke sulten til frokost, spiste meg mett på litt salat til lunsj og spiste en porsjon reker, eggerøre, laks og majones.
Dr. Sofie Hexenberg skriver i boka si at det ikke gjør noe om det går lang tid mellom hvert måltid, siden hvis kroppen ikke sender ut sultsignaler så er den ikke sulten og har nok fett å ta av fra kroppens reserver. Det høres jo veldig logisk ut, men hva skjer hvis man går rundt sulten? Hva skjer med forbrenninga da? DET har jeg ikke helt skjønt! Er noen ganger sånn at jeg er sulten en liten stund, men så går sulten bort, og da er jeg ikke sulten på flere timer, sick sier bare jeg. Jeg går jo ned i vekt, men jeg tror jeg burde spise litt mer for å si det sånn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar