tirsdag 19. april 2011

Dårlig

I dag våknet jeg rundt 03.30 og klarte ikke å få sove igjen! Har ligget våken i 3 timer.. Har vært kvalm, svimmel og hatt skikkelig vondt i magen. Lurer på om det kan ha noe med maten jeg spiste i går, selv om den var fantastisk.. hvis jeg ikke blir bedre utover dagne kommer jeg ikke til å få gått på jobb.. noe som er synd (ha.. ha.. ha.. særlig).
De siste 3 timene har jeg sett 3 episoder av Stolthet og fordommer. Veldig glad i den serien, men jeg ble ikke trøtt nok til å klare å sove, så nå har jeg gitt helt opp! Har kledd på meg for å gå en tur ut, se om litt frisk luft hjelper. Må bare vente til faren min står opp sånn at jeg får sagt ifra at jeg går ut og at jeg ikke føler meg spesielt bra! Det ser ut som det blir fint vært i dag, så håper sola titter frem sånn den gjorde i går!

Kvalm og svimmel.. frisk luft, her kommer jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar