tirsdag 21. juni 2011

12/12

Jeg setter siste poeng i dag! Ikke for at jeg syns jeg fortjener det, men fordi jeg gikk helt til russebilen og hjem igjen! Var innom skolen og byen både på vei til og fra, men jeg gikk i hvert fall og syns det burde telle!

Er ikke så stolt av meg selv for tiden da, har jo skeiet ut 3 dager på rad og skjønner ikke helt hvordan jeg klarer å leve med det, føler meg feit og oppblåst!
Er veldig fristende å si "nei, i italia skal jeg leve strikt lavkarbo!" Tror jeg kan klare det en liten stund, må bare ha med noe jeg kan spise når det er krise. Skal få bakt muffins før jeg drar, sånn at jeg kan ta med det, og så får jeg bare prøve så godt jeg kan mens jeg er der, kan jo hende det ikke er så vanskelig som jeg tror!

Gruer meg til å veie meg i morgen tidlig, har jo bare spist dritt denne helgen og regner med at jeg ligger over målinga fra forrige uke!
Jeg tror ikke jeg klarer å nå det neste vektmålet mitt innen Italia, så jeg lager et nytt;
Jeg skal ikke gå opp i vekt i sommer!
Published with Blogger-droid v1.7.1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar