fredag 24. juni 2011

Tidlig på'n

Har ikke blogget så mye de siste dagene, har vært dårlig med lavkarbomat, og jeg har stått helt stille/gått bittelitt opp i vekt, noe jeg absolutt ikke er fornøyd med, men sånt må man regne med!

Første runde med lavkarbo rundstykker/frokostmuffins er alt i ovnen, sto opp veldig tidlig med tanke på at det er ferie, sto opp 06.30, lå lenge våken i går natt å fikk ikke sove, men nå det er like greit å komme seg tidlig opp, for da får jeg kanskje lagt meg i rimelig tid også!
Har planer om å få bakt litt i dag, siden jeg reiser til Italia med en veldig stor gjeng som IKKE spiser lavkarbo tenker jeg at det er greit å ha et alternativ til brødmaten som kommer til å florere.

Siden jeg har vært flink å "trent" hele 12 ganger på 4-5 uker skal jeg få lov til å spise en is mens jeg er der nede. Har også tenkt å spise litt pizza, siden Italia er pizzaens hjemland skal jeg virkelig spise litt av den. Kanskje ikke en hel pizza alene, men et par stykker skal da gå greit!

Frokosten i dag skal bli asparges, mozarella og god(og alt for dyr) spekeskinke. Den har ligget i kjøleskapet veldig lenge og jeg er virkelig klar til å teste det ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar