torsdag 2. juni 2011

En liten utskeielse

Ja, da er det første gang jeg virkelig har skeiet ut etter at jeg startet ordentlig igjen. Mamma hadde varmet baguetter og det luktet og så så godt ut, at jeg måtte smøre meg en halv en. Det ble det vanlige pålegget, smør, ost, skinke, salat og agurk. Jeg prøvde å ha litt ekstra smør, ost og skinke for å "veie" opp for alle karbohydratene. Vet det ikke har så mye å si når jeg spiser så mange karber.. men jeg håper det ikke får for stor innvirkning på vekta. Kommer sikkert til å angre på det etter hvert også! Bra at jeg skal ut å jogge med ei venninne om 30 min, kanskje det går litt opp i opp.. det er i hvert fall lov til å håpe.

Sitter å irriterer meg litt over iTunes.. iTunes er det verste med å ha ipod! Jeg fikk iPod Shuffle til bursdagen min, å den har blitt min faste treningspartner, det er ikke så mye musikk på den, for jeg blir som sagt utrolig irritert på itunes, så jeg prøver å være der så sjeldent som mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar