mandag 6. juni 2011

Mat 05.06.2011

Fikk ikke skrevet dette i går, så håper jeg husker det meste!

Frokost/lunsj: 13.15: To kylling og kalkunpølser med ost

Middag: 20.30: Pizza med ostebunn.

"mellommåltider": det ble en plate med sukkerfri sjokolade. Lagde også muffins og de ble noe syykt gode, skal virkelig lage de oftere. Toppet dem med blåbær og bringebær, så kanskje litt rare ut, siden det var så mye vann i blåbærene, men som sagt veldig gode! også lavkarbo da! Lagde de bounty sjokoladene, men ved ikke hvor fornøyd jeg ble med de, må nok noen endringer til før jeg blir fornøyd der! Klarte sikkert spise enda mer mat, men husker ikke.. ble litt mye

Har bestemt meg at jeg skal kutte helt ut sukkerfrie sjokolader og sjokolade generelt! Skal jeg spise sjokolade må det være 85 eller 86%
Jeg har litt for lett til å spise sjokolade i helgene, men nå skal jeg slutte med det og heller bake en porsjon muffins, de er jo så utrolig lette å lage og gode å spise. Skal prøve å slutte med atkinsbarene også, hvis det ikke er helt krise en dag da. Pepsi max kan jeg nok ikke gi meg med med det første, men kan holde meg unna det i ukedagene!
Må også få i meg mer fett. Håper jeg klarer det i løpet av uka, og jeg vet ikke om jeg har så lyst til å veie meg i morgen, for tror ikke jeg har gått ned noe, heller opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar