torsdag 9. juni 2011

Nåtidens utskeielser

Som jeg har sagt skal jeg prøve å kutte ned på atkinsprodukter, sukkerfrie varer (det meste utenom pepsi max, klarer ikke leve uten) mørk sjokolade osv, siden det tar opp veldig mye av tankene mine og jeg starter å småspise av det! Så fra nå av skal utskeielsene mine være nettopp disse produktene. Fra nå av skal jeg kunne si, "jeg skeiet ut med en sukkerfri sjokolade" og ikke "jeg spiste en hel pose boller, sukk". Jeg må ha fart på de siste kiloene, eller jeg vet ikke helt når de siste kiloene nærmer seg, siden jeg ikke helt har bestemt meg for hva ideal vekten min skal være og når jeg skal stoppe. Først tenkte jeg 68kg, så 65kg og nå er jeg nede på 63kg.
Jeg har altså fortsatt en god del kilo å miste! føler også at jeg kanskje har lagt på meg litt i det siste, siden jeg ikke har vært så veldig flink med kostholde. Har bare holdt meg til lavkarbo, men har spist litt mye lavkarbosnacks og da spesielt muffinsene! De siste kommer nok til å gå i morgen, og da burde det nok være noen dager (kanskje uker) til jeg lager noe mer, men får jo se på det, kan jo hende jeg ikke finner noe annet å spise.

Så fra nå av skal utskeielsene være av lavkarboart, ikke høykarbo slik det har vært før!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar