onsdag 1. juni 2011

Mat 01.06.2011

Da var det dagens mat:

Frokost 07.15: 1/2 lapp med smør, ost, skinke, salat og agurk.

Lunsj 10.00 og 12.00: 2 lapper med det samme som frokost.

Middag: 2 skiver lyst lavkarbobrød med smør, skinke, ost og (ikke lavkarbo)ketchup.

Spiste litt lavkarbo marshmallows som jeg lagde på mandag, men den hadde tørka litt, så det var maks 10g jeg spiste av det.
Hadde eksamen, syntes det gikk greit og det var første eksamen jeg valgte å ikke ha med noe form for godteri. Som regel har jeg hatt med sukkerfri sjokolade, men i dag hadde jeg 2 tyggiser i lomma. Kjente at jeg savnet sjokoladen mot slutten av økta og var veldig nærme å gå på butikken med en gang jeg var ferdig for å kjøpe. Men jeg beit i det sure eple og gikk rett hjem, fikk svetta av meg noen karbohydrater.

Ble veldig overrasket over brødet, for det smaker bare bittelitt kokos, og absolutt ikke egg. Gleder meg nesten til å spise mer av det, siden dette og lappene har vært de beste erstatningene for brød jeg har prøvd til nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar